Adi Ćorović rođen je u Sarajevu 1970. godine, a diplomirao je na Arhitektonskom fakultetu na Politehnici u Milanu, s najvišom ocjenom u klasi prof. Andrea Brune, 1997. godine. Godine 2009. na Arhitektonskom fakultetu u Sarajevu brani magistarski rad naslovljen “Suvremene intervencije u kulturno-povijesnoj jezgri grada Sarajeva”, a 2012. godine doktorsku disertaciju naslovljenu “Andrea Bruno – stvaranje nove autentičnosti u suvremenom pristupu kulturno-povijesnoj baštini”. Istovremeno završava Specijalistički kurs ICCROM-a u Rimu, u saradnji sa Getty Conservation Institute iz Los Angelesa.
Godine 1996. kao student osmišljava nastup BiH na Trijenalu u Milanu, pod motom “Od minimalnog biološkog do maksimalnog kreativnog”, a godinu ranije pobjeđuje na Milano Film Festivalu sa dokumentarnim filmom Miracolo a Milano, gdje potpisuje scenario i režiju. Godine 1997. u svojstvu koautora dobija i nagradu na Konkursu umjetničkih instalacija na temu “Realnost i utopija” Acadèmie Royale des Beaux-Arts de Bruxelles.
U periodu 1998 – 2001. radi kao projektant u Milanu, Comu i Meranu u studijima Valeriani, Land, Pandakovich, Pardacher (Revitalizacija palače Volpi – Muzej likovnih umjetnosti u Comu; Projekti pejsažne revitalizacije vrta dvorca Trauttmansdorff u Meranu; uređenja Golf kluba Monticello…). Godine 1998. Ministarstvo poljoprivrede Italije, na osnovu apsolventskog rada “Park sunca” i Konferencije o zelenim površinama Sarajeva, donira gradu Sarajevu 120.000 sadnica namijenjenih revitalizaciji zelenila grada. Od 2002. projektuje enterijere hotela u BiH i 2005. godine hotel Monument na Kozari, gdje potpisuje enterijer, dobija drugu nagradu u kategoriji velikih hotela u BiH (nagrade FTV-a i RTRS-a).
Od 2007. godine radi kao istraživač u Komisiji za očuvanje nacionalnih spomenika BiH, gdje završava 80 naučnih elaborata na osnovu kojih su različite historijske građevine ili cjeline proglašavane nacionalnim spomenicima BiH. Godine 2010. dobija kolektivnu nagradu Evropske unije za kulturno naslijeđe “Europa Nostra”, dodijeljenu Komisiji za očuvanje nacionalnih spomenika BiH. Iste godine u Galeriji Singidunum u Beogradu retrospektivno izlaže fotografije koautorske izložbe instalacija Tišinom mrtvih stolica postavljene 1994. godine pod opsadom u Narodnom pozorištu u Sarajevu.
Godine 2013/14 gostuje na Arhitektonskom fakultetu u Sarajevu sa ciklusom predavanja “Arhitektura XX vijeka u BiH”, a 2015. na Integralnom studiju konzervacije i restauracije na Likovnoj akademiji sa predavanjem “Giovanni Carbonara i kritička restauracija”. Piše naučne radove i učestvuje na različitim konferencijama i naučnim skupovima, od kojih se izdvaja učešće u svojstvu eksperta na Okruglim stolovima Fondacije “Romualdo Del Bianco” iz Firenze u periodu 2012 – 2015. i učešće na Konferenciji “World Heritage and Degradation – Smart Design, Planning and Technologies” – Capri (II univerzitet iz Napulja) iz 2016. godine, sa naučnim radom posvećenim restauraciji zgrade Crvenog krsta u Sarajevu. Godine 2012. dobija medalju za razvoj interkulturalnog dijaloga na 14. Okruglom stolu Fondacije Del Bianco.
Godine 2013. učestvuje u organizaciji konferencije i izložbe Restauro u Historijskom muzeju BiH, u saradnji Komisije za očuvanje nacionalnih spomenika, Ambasade Italije i Centralnog instituta za restauraciju iz Rima.
Trenutno ima ulogu projekt menadžera na restauraciji zgrade Crvenog krsta u Sarajevu, finansirane od strane Specijalnog fonda US ambasadora u BiH za graditeljsko naslijeđe i ulogu stručnog saradnika Komisije za očuvanje nacionalnih spomenika BiH.
Adi Ćorović će učestvovati u diskusiji Radićeva kao umjetnička četvrt u nedjelju, 24. jula, s početkom u 19h, na pozornici u Radićevoj ulici, na kojoj će prisutnima pojasniti historijat Radićeve ulice, kao ovogodišnje ulice od posebnog značaja u sklopu FUU 2016. Ovdje možete pogledati Adijevu prezentaciju o historijatu Radićeve i njene okoline (na engleskom jeziku).
Leave a Comment